ROOSENDAAL – Na een bewogen periode gaat TWB Thuiszorg met Aandacht weer in volle vaart vooruit. Cliënten helpen staat daarin centraal. Daar is onze organisatie volledig op ingericht en verbeteren we continu. In de voorbije jaren hebben we vooral eerst geïnvesteerd in het opnieuw inrichten van onze organisatie en leggen we nog meer aandacht bij de cliënt. Een goed persoonlijk contact met onze medewerkers staat voorop.

Beter bereikbaar

Verder hechten we waarde aan het optimaliseren van het contact met onze cliënten en andere relaties, zoals verwijzers en specialisten. Het contact met onze klanten is een belangrijk deel van ons werk. Een optimale bereikbaarheid is van cruciaal belang. Zo is de telefonische bereikbaarheid verder geoptimaliseerd, zodat we 24/7 vertrouwde zorg kunnen bieden op elke plek in ons verzorgingsgebied. Ook de online beschikbaarheid van oonze organisatie moest beter. De lancering van deze nieuwe website met de vertrouwde informatie staat daar symbool voor. TWB Thuiszorg met Aandacht digitaliseert mee, zonder het oog te verliezen voor de mens in ons werk.

Continu ontwikkelen

Juist daarom is er vanuit de cliënt gedacht bij het bouwen van de nieuwe site. En omdat een website altijd aan veranderende informatie onderhevig is, willen we ook op dat vlak continu ontwikkelen. We staan open voor uw opmerkingen, suggesties en tips. Mocht u vanuit uw behoefte of beland vinden dat er iets ontbreekt op de website of vindt u dat zaken niet prettig werken, geef dat aan. Wij betrekken opmerkingen bij het verder ontwikkelen van de online vertegenwoordiging van TWB.